Načini plaćanja

Na web shopu Nono Remiđo moguće je platiti:

– Karticama – Maestro, MasterCard, Visa, Visa Premium, Diners, American Express i sl.
– Općom uplatnicom/Internet bankarstvom – iznos narudžbe uplaćujete direktno na naš bankovni račun nakon što e-mailom primite ponudu s podacima za uplatu. Koristite identifikacijski broj narudžbe kao poziv na broj.

Dostava

Dostava na principu ‘od vrata do vrata’ uobičajeno stiže u roku od nekoliko radnih dana. Moguća su odstupanja od navedenih dana s obzirom na lokaciju dostave (otoci, inozemstvo i sl.).
Izračun cijene dostave radi se automatski u web shopu prilikom narudžbe, a ovisi o težini paketa narudžbe, državi dostave i ostalim uvjetima koje dostavna služba navodi.

Dostavne službe kojima uobičajeno šaljemo su

Ukoliko kupac nije zaprimio paket u roku do 5 radnih dana, mora obavijestiti prodavatelja kako bi pravovremeno bile poduzete procedure vezane uz pronalazak izgubljene i/ili slanje nove pošiljke.

Otprema dostupne robe radi se u najkraćem mogućem roku, dok u slučaju nedostupnosti određenih proizvoda prodavatelj zadržava pravo kontaktirati kupca zbog dogovora oko isporuke. Kupac od prodavatelja dobiva kod o praćenju pošiljke putem internetskog servisa dostavne službe, uz koji u svakom trenutku može provjeriti stanje svoje pošiljke.

Kupac se slaže da se u svrhu brže i lakše dostave na etiketu paketa napiše njegov telefonski broj.

Reklamacije

Sukladno Zakonu o zaštiti potrošača, kupac ima pravo na reklamaciju. Reklamacija se smatra valjanom ako odgovora uvjetima za reklamaciju sukladno Zakonu o obveznim odnosima i Zakonu o zaštiti potrošača. Kupac je dužan prodavatelju vratiti proizvod u dogovorenom roku na dogovorenu adresu. Prodavatelj je dužan u roku 14 dana od primitka valjane reklamacije kupcu zamijeniti proizvod ili vratiti cjelokupan plaćeni iznos.

Sve reklamacije zaprimaju se na email adresu reklamacije@nonoremido.hr.

Jednostrani raskid ugovora

Sukladno Zakonu o zaštiti potrošača, kupac ima pravo na jednostrani raskid ugovora sklopljenog na daljinu u roku od 14 dana od dogovorene isporuke proizvoda, bez navođenja razloga.
Kako bi ostvario to pravo, kupac je dužan u navedenom roku, redom:

1. obavijestiti prodavatelja o raskidu ugovora nedvosmilenom izjavom putem pošte, telefaksa ili elektroničkom poštom na e-mail adresu info@nonoremido.hr
2. putem pošte, telefaksa ili elektroničkom poštom poslati u potpunosti ispunjen obrazac za jednostrani raskid ugovora ,
3. vratiti neotvoren, neoštećen i neupotrebljen proizvod u dogovorenom roku na dogovoren adresu uz originalno ispunjen i potpisan obrazac za jednostrani raskid ugovora, s napomenom da izravne troškove povrata robe snosi kupac.

Prodavatelj je dužan u roku 14 dana od primitka proizvoda kupcu vratiti cjelokupan plaćeni iznos putem kojeg je kupac uplatio iznos ili na dogovoren način.

Prodavatelj nije odgovoran za procedure povrata i rokove od strane kupčeve banke.

Obrazac za jednostrani raskid ugovora možete preuzeti ovdje te ga ispuniti elektronički.

Podnošenje pisanih prigovora

Sukladno Zakonu o zaštiti potrošača, Nono Remiđo web shop omogućuje vam da svoje pisane prigovore vezane uz web kupovinu pošaljete na e-mail info@nonoremido.hr.

Internetsko rješavanje sporova

Posebnom regulativom Europske unije, od 15.2.2016. diljem cijele EU sporove vezane uz online kupnju je moguće riješiti putem platforme kojoj možete pristupiti ovdje.
To znači da ako naiđete na problem tijekom online kupnje unutar EU (neispravan proizvod, nemogućnost zamjene proizvoda itd.) svoj prigovor možete podnijeti na gornjem linku.
Platformu mogu koristiti i potrošači i trgovci, a prigovor je moguće podnijeti na bilo kojem od 23 službena  jezika EU.